Meldpunt : "Last van veranderingen in de zorg? "


Categorie: NVGG algemeen

 

Gepubliceerd op: 07-02-2006

De Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie – NPCF – heeft een meldpunt waar u voor vragen met betrekking tot het nieuwe zorgstelsel terecht kunt en waar u zaken kunt melden die niet naar tevredenheid worden behandeld.
Telefonisch op ma t/m vr van 10.00 uur – 16.00 uur
030-2916777 of vul een formulier in via www.npcf.nl.
Een directe mail mag ook via [email protected]
De NPCF is bereikbaar voor vragen en opmerkingen over:
Overstap zorgverzekeraar
1. Aanbod huidige zorgverzekeraar
2. Aanvullend pakket huidige verzekeraar
3. Uitgebreid aanvullend pakket huidige verzekeraar
4. Overstappen naar ander zorgverzekeraar

Ook met problemen als gevolg van veranderingen in 2005 kunt u contact opnemen met het meldpunt:

1. Diagnose Behandeling Combinatie (DBC):
2. Ziekenhuisrekening
3. Fysiotherapie
4. Medicijnbeleid
5. No-claim
6. Vergoeding diëtist

Levert de machtiging voor Groeihormoon gebruik, problemen op, meldt dit dus bij de NPCF.
Wij zijn als vereniging ook geinteresseerd in deze problematiek. Uw informatie graag naar [email protected]
email:
link: www.npcf.nl
 
Terug naar de index
Home